جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
7 مسئول جدید در شهرداری یاسوج منصوب شدند/ لغو حکم ۲  معاون و ۲ مدیر

شهردار یاسوج طی احکام جداگانه ای 7 مسئول جدید واحدهای مختلف این شهرداری را منصوب و ضمن لغو حکم ۴ تن از سرپرستان معاونت ها و مدیریت ها از زحمات آنان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر نستهن مقدم در احکام جداگانه ای آقایان 1 - داریوش رضایی را به سمت سرپرست معاونت شهرسازی و معماری، 2 - محمد رستمی را به سمت سرپرست سازمان آتش نشانی، 3 - سید محسن هاشمیان پور را به عنوان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، 4 - مهرشاد حسن زاده را عنوان سرپرست سازمان مدیریت آرمستان ها، 5 - باقر باقرپور را به عنوان سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری و خانم ها 6 - افسانه کسالایی را به عنوان سرپرست امور بانوان و 7 - زینب توکل سی سخت را به سمت سرپرست اداره منابع انسانی و رفاه شهرداری منصوب کرد.

پیش از این به ترتیب ذبیح الله رمضانی، هاشم یوسفی، محسن رضایی، غلامحسین عبدی پور، داریوش رضایی، الهام آذرگشسب و سجاد جعفری این مسئولیت ها را بر عهده داشتند.

شهردار یاسوج همچنین با لغو احکام آقایان سید هیبت الله عبدی زاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری، سجاد بهرامی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک، هدایت راد سرپرست مدیریت حقوقی و املاک شهرداری و رحمت الله تیموری فر مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، از زحمات و خدمات آنها در دوره تصدی مسئولیت های فوق تقدیر نمود.

شایان ذکر است، تعدادی از تغییرات مدیریتی در شهرداری یاسوج در راستای اجرای ماده 15 آیین نامه اجرایی طرح طبقه بندی مشاغل و بخشنامه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مبنی بر منع بکارگیری نیروهای قرارادادی در سمت های مدیریتی صورت گرفته است.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات