جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
آمادگی کامل شهرداری یاسوج برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله  ملک‌حسینی

 ششمین سالگرد ارتحال عالم ربانی مرحوم آیت‌الله سیدکرامت‌الله ملک‌حسینی، نماینده فقید ولی فقیه و همچنین نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در روز پنجشنبه 24 آبان ماه برگزار می شود.

 شهردار یاسوج در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد در خصوص هماهنگی برگزاری این مراسم،  آیت الله ملک حسینی (ره) را مظهر شجاعت و دین داری دانست و گفت: همواره صاحب نظران و تریبون‌داران اذعان دارند که خوش‌بحال شماها که استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین روحانی شجاعی داشت.

نستهن مقدم تصریح کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود تا بزرگان، ریش سفیدان و افرادی که شناخت کاملی دارند، خاطرات خود را از آیت الله ملک حسینی (ره) بازگو کنند.

وی افزود: برگزاری بزرگداشت آن عالم جلیل القدر باید از تشکیلات اداری صرف خارج شود و این مراسم را نیز باید مردمی کنیم و مردم هم مشارکت داشته باشند.

مقدم با بیان اینکه حضرت آیت الله ملک حسینی (ره) بر گردن همه ماها حق دارند، گفت: شهرداری یاسوج با تمام توان برای برگزاری این مراسم پای کار هست.

شهردار یاسوج تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرداری های استان بضاعت مالی کافی ندارند، درخصوص همه وظایفی که به شهرداران استان محول می شود از سوی شهرداری یاسوج اقدام خواهد شد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات