سه شنبه 28 فروردین 1403 ** 28/01/1403
سامانه پایش تصویری در شهر یاسوج در آینده ای نزدیک اجرائی می شود

شهردار یاسوج گفت: زیرساخت‌های لازم در این شهر برای ایجاد و راه اندازی پایش تصویری فراهم بوده و تنها مشکل اعتبار داریم.

به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: زیرساخت‌های ایجاد مرکز مانیتورینگ در شهر یاسوج فراهم بوده و در صورت تامین اعتبار در کمترین زمان ممکن راه اندازی می‌شود.

وی از اختصاص 40 میلیون تومان اعتبار از محل ماده  23 به شهرداری یاسوج خبر داد و افزود: با این اعتبار نمی‌توان دوربین عکاسی خرید و متولیان امر باید بدانند برای پایش تصویری شهر 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

مقدم افزود: در این طرح کنترل ترافیک و تخلفات مکانیزه بوده و پایش تصویری ترافیک نیز ۲۴ ساعت شبانه روز  انجام می شود.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح تخلفات درون شهری کاهش یافته و قانونمداری در رانندگی نهادینه خواهد شد.

مقدم بر تعامل همه نهادهای مرتبط در راستای اجرای این طرح تاکید کرد.

شهردار یاسوج فرهنگ استفاده از پل هوایی در شهر یاسوج نامطلوب ارزیابی کرد و گفت: پل‌های هوایی نصب شده در برخی خیابان‌ها پر تردد شهر به نوعی بلا استفاده مانده به گونه‌ای که تنها خودم از پل هوایی نصب شده در کنار شهرداری در روزهای جلسات استانداری استفاده می‌کنم.

نستهن مقدم بیان کرد: یکی از مهمترین دلایل عدم استفاده از پل هوایی در یاسوج نبود پل مکانیزه بوده که در این راستا مکانیزه کرده دو پل را در اولویت کاری قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اجرای طرح سه شنبه بدون خودرو در هفته گذشته خاطرنشان کرد: اجرای منظم این برنامه با همکاری تشکل های مردم نهاد و سایر دستگاهها می تواند کمک شایانی در راستای فرهنگ سازی استفاده از وسایل سازگار با محیط زیست کند.

شهردار یاسوج به تدوین طرح جامع ترافیکی شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: طرح جامع ترافیک شهر یاسوج تدوین و در حال اجرا بوده و به نوعی 18 سال آینده را پوشش می‌دهد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات