شنبه 15 اردیبهشت 1403 ** 15/02/1403
آماده سازی محل برگزاری نماز عید فطر توسط شهرداری یاسوج

شهردار یاسوج از آماده سازی محل برگزاری نماز عید سعید فطر در شهر یاسوج خبر داد.

به روابط عمومی شهرداری ، کیوان آشنا با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در بلوار شهید سلیمانی (عدل) یاسوج ضمن تبریک این عید سعید، اظهار داشت: عوامل شهرداری یاسوج در حال آماده سازی این بلوار برای انجام این فریضه هستند.

وی با اشاره به شستشوی کامل بلوار عدل ابراز داشت: ماشین آلات شهرداری روز گذشته اقدام به تنظیف و شستشوی این بلوار برای برگزاری هرچه بهتر نماز عید سعید فطر کرده اند.

آشنا با بیان اینکه هر ساله دو سمت بلوار برای ادای نماز، خط کشی می شود، افزود: امسال نیز بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته عوامل شهرداری به خط کشی دو طرف این بلوار برای ادای نماز فطر شهروندان یاسوجی اقدام خواهد کرد.

شهردار یاسوج با تاکید بر فعالیت گسترده نیروهای خدماتی و کارکنان شهرداری در ایام تعطیل عید سعید فطر گفت: مدیریت روابط عمومی در بحث تبلیغات محیطی و فضاسازی، سازمان پسماند در زمینه پاکسازی و شستشو، سازمان حمل و نقل در خصوص ایاب و ذهاب آتش نشانی در حوزه ایمنی، مدیریت ترافیک در بحث خط کشی و مدیریت تاسیسات شهرداری جهت فراهم ساختن زیرساخت های لازم پای کار بوده اند.

وی تصریح کرد: عوامل شهرداری یاسوج نهایت تلاش خود را برای آماده سازی مکان برگزاری هرچه بهتر نماز عید سعید فطر برای شهروندان یاسوجی دارد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات