جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
اقدام ماندگار خیر یاسوجی برای شهروندان/ زمان بهره برداری از ساختمان آتش نشانی یاسوج

شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج به همراه رئیس سازمان آتش نشانی از روند ساخت ساختمان خیرساز آتش نشانی یاسوج بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی، شهردار یاسوج در این بازدید گفت: اقدام خداپسندانه جناب آقای  سید محمدرضا بارونی زاده خیر و متولی احداث ساختمان آتش نشانی شهر یاسوج، حرکتی ماندگار و ارزشمند برای شهر یاسوج است.

نستهن مقدم افزود: این بنای ارزشمند تا سالیان طولانی برای مردم این شهر به یادگار خواهد ماند و با بهره برداری از این ساختمان بخش مهمی از نیازهای سازمان آتش نشانی نیز مرتفع می گردد.

وی با تقدیر از رئیس سازمان آتش نشانی بخاطر همراهی با این خیر، گفت: روی آوردن خیرین برای ساخت بنایی همچون ساختمان آتش نشانی که عام المنفعه است باید به عنوان الگویی در جامعه باشد.

رئیس شورای شهر یاسوج نیز در این بازدید گفت: کلمات برای تقدیر از اقدام آقای بارونی زاده قاصر هستند.

سید هدایت اکبری با گرامیداشت یاد و خاطره فرزند این خیر یاسوجی که این بنا به یاد ایشان ساخته شده است، ابراز کرد: این بنا جایی به داد مردم می رسد که نظیر ندارد و قطعا یکی از بزرگترین کارهای خیری هست که یک انسان می تواند برای همنوعان خود انجام دهد.

اکبری با بیان اینکه از دست دادن عزیزان همیشه دشوار است گفت: امروز برای صحبت کردن نیامدم و فقط آمدم دست آقای بارونی زاده را ببوسم که با کار خیر و ارزشمند خود خدمت بزرگی به مردم یاسوج انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهر یاسوج نیز در بازدید از بنای خیرساز آتش نشانی گفت: این خیر بزرگوار در تلاش برای ساخت بنای عامه المنفعه ای برای یادبود فرزند خود مرحوم سید وحید بارونی زاده بودند که با جلسات و نشست هایی که با ایشان داشتیم، از وی برای ساخت این ساختمان دعوت کردیم و ایشان نیز همه هزینه های احداث این ساختمان را تقبل کردند.

هاشم یوسفی ابراز کرد: این ساختمان در دو طبقه و به مساحت 600 مترمربع در حال اجراست که طبقه همکف آن برای آشیانه و طبقه اول آن نیز اتاق های فرماندهی عملیات، استراحتگاه ها و سایر بخش های عملیاتی خواهد بود.

یوسفی گفت: این ساختمان با بهترین مصالح موجود ساخته شده است و آقای بارونی زاده از هیچ تلاشی برای بالابردن کیفیت آن کوتاهی نکردند و یک کار باکیفیت به تمام معنا انجام داده اند.

وی گفت: به یاری خدا این بنا در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید

یوسفی همچنین از معاونت فنی شهرداری یاسوج، معاونت شهرسازی، واحد نقلیه و زیرسازی و شهرداری نواحی بخاطر کمک و حمایت در تسریع اجرای این پروژه قدردانی کرد.

حاج سید محمدرضا بارونی زاده خیر این پروژه هم در سخنانی کوتاه بیان کرد: زحمات این پروژه به دوش آقای یوسفی رئیس سازمان آتش نشانی بود و هر تقدیر و تشکری هست باید از ایشان شود.

وی گفت: از همه عزیزانی که برای ساخت این بنا همکاری داشتند نهایت تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم خدمت کوچکی به مردم شهر و دیارم باشد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات