پنج شنبه 30 فروردین 1403 ** 30/01/1403
تقدیر مدیرکل بنیاد مسکن از شهردار یاسوج/ درخواست مقدم برای تشکیل کمیته ی رسیدگی به مشکلات روستاهای مجاور

مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک انتصاب مجدد مقدم به عنوان شهردار یاسوج از خدمات وی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، اسماعیل باقری در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار یاسوج ابراز داشت: همکاری شهردار یاسوج در ساخت ساختمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قابل تقدیر است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همکاری این نهاد با شهرداری طی دوره گذشته مطلوب بوده است و امیدواریم این همکاری تداوم پیدا کند.

در این دیدار شهردار یاسوج نیز با تقدیر از مجموعه بنیاد مسکن گفت: حوزه کاری این دو نهاد مشابه است با این تفاوت که شهرداری ها در محدوده شهر و به جمعیت متمرکزی خدمات دهند اما کارکنان زحمتکش بنیاد مسکن در روستاها به مردم خدمات رسانی می کنند و از این حیث هر دو دستگاه وظایف مشابهی دارند.

نستهن مقدم افزود: خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که پیرو فرمان حضرت امام خمینی (ره) به مردم آغاز شد، در روستاها و مناطق محروم به اقشار نیازمند می رسد که این خدمات ستودنی است.

وی اضافه کرد: خدمات بنیاد مسکن در زلزله سی سخت نیز ستودنی است و این نهاد با تمام توان پای کار بود و از زمان حضور مهندس نیکزاد در این نهاد، انگیزه و تلاش نیز بیشتر شده است.

شهردار یاسوج خواستار تشکیل کمیته مشترکی برای رفع مشکلات روستاهای مجاور شهر شد و گفت: تعدادی از روستاها با اجرای طرح الحاق روستاهای همجوار به شهر یاسوج می پیوندند که لازم است کمیته مشترکی با حضور شهرداری و بنیاد مسکن تشکیل شود تا به مشکلات این روستاها بخصوص در حوزه های شهرسازی رسیدگی شود.

مقدم تاکید کرد: روستاهای حاشیه شهر با مشکلات عدیده ای در زمینه ضوابط شهرسازی دارند که خدمات رسانی بویژه در زمان بحران را به این برخی نقاط با سختی مواجه می سازد و این کمیته باید به این مشکلات رسیدگی کند.

 

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات