شنبه 1 اردیبهشت 1403 ** 01/02/1403
در شهر ۱۳۴ هزار نفری یاسوج به ۲۶۰ هزار نفر خدمات دهی می کنیم

نستهن مقدم در این مراسم ضمن تقدیر از شرکت کنندگان به بیان عملکرد ۴ سال گذشته خود پرداخت و گفت: در دور قبل توانستیم در حوزه های مختلف شهری اقداماتی در خور مردم انجام دهیم اما نارسایی ها باعث شد نتوانیم آنچه که در شان مردم است ارائه دهیم. از هیچ خدمت و تلاش و کوششی فرو گذار نخواهم کرد.

وی اظهارکرد: بر اساس کارایی دوستان در شورای شهر یاسوج برای بار دوم من را انتخاب کردند و ما نیز این مسئولیت را قبول کردیم تا با تلاش بتوانیم شهری در شان شهروندان مدیریت کنیم.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: دوست داشتیم دستگاه‌های خدمات رسان در این جلسه حضور داشته باشند گاهی در تعامل نیستیم و خیلی از منابع هدر می رود قطعا می طلبد که این دوره وضعیت تغییر کند و دستگاههای خدمت رسان با مدیریت شهری همکاری داشته باشند.

مقدم با تاکید بر اینکه مدیریت شهری نمی تواند روی جیب شهروندان و پرداخت عوارض حساب باز کند تا فعالیت های گسترده شهری را انجام دهد، بیان کرد: بدلیل مهاجرت زیاد مهاجرپذیر ترین شهر در ایران هستیم این یک فرصت است اما حاشیه نشینی به شدت گسترش داده شده و در این بین دغدغه هایی را بوجود آورده است.

وی ادامه داد: جمعیت شهر یاسوج براساس آمار ۱۳۴ هزار نفر است اما شهرداری به ۲۵۰ تا ۲۶۰ هزار نفر خدمات ارائه می دهد.

شهردار یاسوج به بیان عملکرد چهارساله گذشته خود در حوزه عمران شهری پرداخت و اظهارکرد: ۴۵متری آیت الله ملک حسینی و پل چهارم که نزدیک به اتمام هستند مهمترین دستاوردهای حوزه عمرانی بود و کارخانه بازیافت که با حضور یک سرمایه گذار جوان و پای کار که بزودی به مرحله بهره برداری می رسد شاه بیت فعالیت های عمرانی بود.

مقدم اظهار کرد: در بحث احداث میدان میوه و تره بار تلاش های زیادی کردیم که خوشبختانه راه اندازی شد و در و حوزه بازآفرینی شهری با همکاری راه و شهرسازی سربلند بودیم .

وی تصریح کرد: ۲۰۰۰ متر دیوارنگاری با موضوع ملی، مذهبی و دفاع مقدس با حضور ۱۴ گروه هنری در سطح شهر یاسوج انجام شده است.

شهردار یاسوج گفت: کارخانه بازیافت زباله یاسوج نصب شده و دستگاه‌های خدمات‌رسان همکاری لازم را در این خصوص داشتند که در آینده نزدیک این کارخانه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مقدم با بیان اینکه آتش نشانی یاسوج به دورترین نقاط استان خدمات ارائه می‌دهد عنوان کرد: این آتش نشانی فاقد امکانات مناسب بود که برخی از آنها رفع شد و هم اکنون مهمترین و اساسی‌ترین مشکل آتش نشانی یاسوج نداشتن نردبان بالابر برای ساختمان‌های سه طبقه به بالاست.

وی با اشاره به راه اندازه ناوگان عمومی اتوبوس در سطح شهر یاسوج تصریح کرد: ۱۳ دستگاه اتوبوس خریداری شده و ۹ دستگاه اتوبوس نیز در حال بازسازی است که در هفت درصد شهر یاسوج در حال جابجایی شهروندان هستند و انتظار داریم مردم از ناوگان عمومی اتوبوس در سطح شهر استفاده کنند.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: شهر یاسوج متعلق به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است، ۲۵ درصد مردم استان در این شهر ساکن هستند که از استاندار انتظار داریم از سرجمع اعتبارات عمومی استان درصدی به شهرداری یاسوج کمک شود.

مقدم با اشاره به ساماندهی رودخانه بشار یاسوج بیان کرد: تدبیر اندیشیده شود تا دبی مورد نیاز رودخانه بشار داده شود که در غیر اینصورت با فاجعه مواجه خواهیم شد و برای ساماندهی بهتر این رودخانه برنامه داریم.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات