پنج شنبه 9 فروردین 1403 ** 09/01/1403
شهرداری یاسوج در وظایف فرهنگی خود موفق عمل کرده است

در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و  بویراحمد موضوعات مختلفی مطرح شد از جمله دیالوگی که در ارتباط با اقدامات فرهنگی میان شهردار یاسوج و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رد و بدل شد که در جای خود قابل تامل است.

در این نشست شهردار یاسوج به موضوع زیر پوست شهر و آسیب‌های اجتماعی که مردم و جوانان شهر یاسوج را تهدید می‌کند اشاره کرد و گفت: 10 سال از استان به دور بودم اما وقتی برگشتم چیزهایی دیدم که برایم تازگی داشت.

وی گفت: موضوعات مختلفی اکنون موجب آسیب شده که یکی از دلایل آن‌ها فرزندسالاری  و قدرت‌سالاری فرزندان در خانواده است.

شهردار یاسوج همچنین در این نشست قول داد که برای برگزاری همایش قرآنی حاضر است همه فضاها و بیلبوردهای شهر را در اختیار فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دهد.

بعد از صحبت‌های شهردار یاسوج؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لب به انتقاد گشود و گفت: هنوز 6 ماه است که می‌خواهیم با شهردار و برخی دیگر از دستگاه‌های فرهنگی جلسه بگذاریم اما تاکنون موفق نشده‌ایم.

پیرسبزی گفت: همچنین برای تکمیل اسکلت عظیم آهنی ورودی شهر یاسوج درگیر عوارض آن هستیم که باید شهرداری همکاری لازم را داشته باشد.

پس از اظهارات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نوبت به پاسخگویی شهردار یاسوج رسید که اظهار کرد: تنها تاکنون یک استند از شما در کارهای فرهنگی و هنری در ورودی ارشاد دیده‌ایم و چیز دیگری ندیده‌ایم.

شهردار یاسوج افزود: برنامه‌های متعدد فرهنگی برگزار کرده‌ایم روز دختر ار گرامی داشتیم و کارهای دیگری کرده‌ایم در نامگذاری‌ها هم نام بزرگترین خیابان خود را که از بنسنجان و دولت‌آباد و شرف آباد می‌گذرد به نام آیت‌الله ملک‌حسینی نام‌گذاری کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ساخت مجتمع فرهنگی و هنری در ورودی شهر یاسوج از ابتدا نادرست بوده است اظهار کرد: ما خیلی از جرائم را به یک چهارم تقلیل داده‌ایم که این نمونه بارز همکاری است.

شهردار یاسوج تاکید کرد: اقدامات شهرداری یاسوج در زمینه فرهنگی از بسیاری از دستگاههای فرهنگی جلوتر است و در زمینه وظایف فرهنگی خود موفق عمل کرده است.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات