جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
ساخت سیلوی ۷۰۰ تنی انباشت زباله در یاسوج

شهردار یاسوج گفت: تلاش می‌کنیم با کسب مجوزهای لازم ساخت سیلویی با ظرفیت انباشت روزانه ۷۰۰ تن زباله را در محل دوپشته دشت روم آغاز کنیم.

به گزارش پیاگاه اطلاع رسانی شهرداری، نستهن مقدم با اشاره به واقع شدن مکان دفن زباله در بالا دست شهر یاسوج و احتمال ایجاد خطرات زیست محیطی به ویژه برای منابع آبی شهرستان بویراحمد در نتیجه آن، اظهار کرد: شهرداری با انعقاد قراردادی با سرمایه گذار کارخانه بازیافت زباله تلاش می‌کند تا این خطرات را به حداقل برساند.

وی اضافه کرد: بیش از ۹۸ درصد عملیات اجرایی ساخت کارخانه ۳۵۰ تنی بازیافت زباله از سوی بخش خصوصی در شهرک بُلُکوو انجام شده و تلاش می‌کنیم با کسب مجوزهای لازم ساخت سیلویی با ظرفیت انباشت روزانه ۷۰۰ تن زباله را در محل دوپشته دشت روم آغاز کنیم.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: عملیات دفن زباله تاکنون در ۱۶ هکتار از زمین‌های منطقه دو پشته دشت روم انجام می‌شد که در صورت موافقت مسئولان شهرستان و استان، مساحت این زمین به ۲۰ هکتار افزایش می‌یابد.

مقدم عنوان کرد: در صورت واگذاری زمین در کنار این محل و ساخت سوله از سوی شهرداری، امکان انتقال زباله‌های روستاهای اطراف شهر یاسوج هم در این مکان امکان پذیر خواهد شد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات