شنبه 1 اردیبهشت 1403 ** 01/02/1403
اسکان مسافر در آبشار یاسوج ممنوع شد

شهردار یاسوج گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اسکان مسافر و برپایی چادر در آبشار یاسوج و پارک های این شهر ممنوع است و شهرداری در این اماکن هیچ گونه خدماتی ارائه نخواهند داد.

به گزار پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، نستهن مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم های نظارتی شهرداری به صورت شبانه روزی در آبشار یاسوج مستقر هستند و با افراد متخلف برابر قانون برخورد می کنند.

وی افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو در هفته جاری، نظارت های این شهرداری افزایش می یابد و اجازه اسکان مسافر و برپایی چادر در پارک ها داده نخواهد شد زیرا که سبب تجمع افراد می شود و سرعت انتشار کرونا افزایش می یابد.

شهردار یاسوج تصریح کرد: به دستور ستاد مقابله با کرونا پارک ها و سرویس های بهداشتی شهر یاسوج همچنان تعطیل هستند.

وقدم تاکید کرد: تمهیدات لازم برای مقابله با بیماری کرونا از سوی شهرداری اندیشیده شده است و پسماند های شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی جمع آوری و جابه جا می شود.

وی به مسافران توصیه کرد تا بهبود شرایط کرونایی، از سفر به این استان خودداری کنند و پس از ریشه کن شدن و شکست این ویروس، در زمان مناسب پذیرای تمامی مسافران و گردشگران در شهر یاسوج خواهیم بود.

روزهای اخیر، شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد سیر صعودی داشته است.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در چنین شرایطی باید حتی الامکان در منزل بمانیم و تنها با رعایت کامل نکات بهداشتی و بنا به ضرورت و برای تامین مایحتاج زندگی یا دارو به بیرون از خانه برویم.

پرویز یزدان پناه تاکید کرده است که با توجه به بازگشایی اصناف مردم توجه داشته باشند که حضور بی مورد و تجمع در بازار می تواند برای جامعه خطر آفرین باشد و باید خریدهای غیر ضرور خود را به بعد از مهار کامل ویروس کرونا موکول کنند.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات