جمعه 7 اردیبهشت 1403 ** 07/02/1403
مانور آمادگی مجموعه سازمان ها و مدیریت های حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری یاسوج برگزار می شود

معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج گفت: مانور آمادگی مجموعه سازمان ها و مدیریت های حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری یاسوج برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، علی شجاعی پور بیان داشت: این برنامه همزمان با سالروز حماسه افتخارآمیز آزادسازی خرمشهر از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از میدان انقلاب شروع خواهد شد و تا میدان معلم ادامه خواهد شد.

وی بیان داشت: هدف اصلی این برنامه جلب مشارکت عمومی در بحث نظافت و پاکسازی شهری است و قطعا با مشارکت مردم در تنظیف شهری وضعیت بسیاری بهتری خواهیم داشت و لازمه توسعه شهری مشارکت عمومی است. 

شجاعی پور ادامه داد: اجرای این طرح در راستای فرهنگ سازی و جلب مشارکت عمومی بوده که با هماهنگی و ترغیب مردم در راستای نظافت شهر و پاکسازی آن می توان به شهر پاک رسید.

وی تاکید کرد: شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت نگین گردشگری در کشور است و می طلبد رسانه های جمعی برای افزایش مشارکت مردمی در پاکسازی شهر اقدام کنند . 

معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج ابراز داشت: این سومین برنامه و گردهمایی عمومی است که طی 2 ماهه گذشته تاکنون برگزار می شود و توقع ما از مردم شریف و شهروندان شهر یاسوج اینست که با مشارکت خود در پاکسازی و نظافت شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران فرزندان خود در مجموعه شهرداری یاری نمایند.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات