شنبه 8 اردیبهشت 1403 ** 08/02/1403
توسعه بهترمبلمان شهری و زیرساخت های خدماتی درگرو همکاری مردم است

معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج گفت: تحقق شهری پویا، توسعه مبلمان شهری و زیرساخت های خدماتی در گرو همکاری مردمی در استفاده از فضاهای موجود است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، علی شجاعی پور ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بهبود ظرفیت های خدماتی به توسعه شهری و خدمات رسانی مطلوب تر کمک می کند.

شجاعی پور تصریح کرد: شهرداری یک نهاد عمومی، مردمی و غیر دولتی است و هزینه های خدمات رسانی مانند ایجاد فضای سبز، امکانات بهداشتی و رفاهی از محل وصول عوارضات مردمی تامین می شود.

شجاعی پور بر رعایت قوانین اسکان در پارک ها تاکید کرد و بیان داشت: این خواهش از مردم شریف استان وجود دارد که از نصب چادر بر روی چمن ها به مانند سایر استان ها خودداری کنند.

شجاعی پور با تاکید بر اینکه گاها دیده می شود که در پارک ها خودروها را وارد چمن ها می کنند، اظهار داشت: همچنین دیده می شود که در فضای پارک ها آتش روشن می کنند و باعث تخریب فضای سبز می شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج گفت: در حوزه مدیریت پسماند، قرار دادن به موقع زباله ها جلوی درب منازل کمک فراوانی به عملکرد بهتر نیروهای خدماتی کرده و از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می کند.

وی خواستار همکاری مردم برای جلوگیری از بروز سد معبر ها شد و ابراز داشت: سد معبرها نیز مشکلات زیاد ترافیکی و معضلاتی را به وجود می آورد که باید با فرهنگ سازی صحیح در سطح جامعه از بروز آنها جلوگیری کرد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات