پنج شنبه 9 فروردین 1403 ** 09/01/1403
نجات معجزه آسای خانواده ۵ نفره یاسوجی در حادثه انفجار گاز

مدیرعامل آتش نشانی شهرداری یاسوج گفت: انفجار شدید ناشی از نشت گاز، یک واحد مسکونی در دهستان دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد را دچار خسارت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، محمد رستمی افزود: ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه، ۱۷ آبان ماه بر اثر نشت گاز منزل مسکونی واقع در روستای "امیر آباد" دهستان "دشتروم" شهرستان بویراحمد به شدت دچار خسارت شد.

وی اظهارکرد: بر اثر این حادثه یک دستگاه خودروی پراید که در حیاط این منزل مسکونی پارک بود براثر برخورد درب و پنجره دچار خسارت شد و به درب، پنجره ها، سقف و لوزام خانگی این منزل مسکونی نیز خسارت وارد شد.

مدیرعامل آتش نشانی شهرداری یاسوج با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، ادامه داد: ۵ نفر اعضای این خانواده که در حال استراحت بودند به طور معجزه آسایی از این حادثه نجات یافتند.

رستمی تصریح کرد: گاز ماده خطرناکی است که با نشست و تجمع آن و ایجاد کوچکترین جرقه ای منجر به انفجار می شود.

وی با بیان اینکه مردم باید در این موارد احتیاط و از نشت گاز به ویژه در مکان های سربسته جلوگیری کنند، بیان کرد: در صورت نشست و تجمع گاز در مرحله اول با باز کردن درب و پنجره هوای آلوده را تخلیه و از روشن کردن لامپ و دیگر وسایل برقی و گاز سوز تا عادی شدن شرایط خود داری شود.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات