پنج شنبه 9 فروردین 1403 ** 09/01/1403
ساماندهی بازار یاسوج با راه‌اندازی بازارچه سنتی این شهر

شهردار یاسوج با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب بازارچه یاسوج گفت: با راه‌اندازی این مکان شاهد ساماندهی کسب و کارها در مرکز استان خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم در خصوص وضعیت بازارچه سنتی مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازارچه سنتی شهر یاسوج در مراحل پایانی ساخت است و تنها مجوز برق بازارچه مانده که همکاری لازم صورت خواهد گرفت.

شهردار یاسوج بیان کرد: سرمایه‌گذار بخش خصوصی بدون هیچ تسهیلاتی اقدام به ساخت این بازارچه که دارای سیما و منظر مناسبی برای شهر یاسوج است کرده که با افتتاح این مکان برخی کسب و کارها در شهر یاسوج ساماندهی‌ می‌شود.

وی بیان کرد: مسوولان و مدیران ارشد استانی همواه بر حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذار تأکید دارند و همه کسانی که بخواهند در راستای بهبود فضای شهر یاسوج و راه‌اندازی کسب و کار و ایجاد اشتغال در این استان کاری انجام دهند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

این مسوول در خصوص میدان میوه و تره‌بار شهر یاسوج گفت: استاندار دو روز گذشته از محل میدان میوه و تره‌بار بازدید و بر راه‌اندازی هر چه سریعتر این مکان تأکید کرد. تلاش ما در مجموعه شهرداری یاسوج هم راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این مکان است.

مقدم عنوان کرد: علاوه بر محل کنونی در شهرک ولایت در بلوار قرنی شهر یاسوج نیز مکان دیگری مشخص و زیرساخت‌ها فراهم شده است. فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای این مکان صورت گرفته تا با راه‌اندازی این میدان دیگر شاهد دلالی‌ها و گرانی قیمت میوه در مرکز استان نباشیم.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات