پنج شنبه 9 فروردین 1403 ** 09/01/1403
تشریح وضعیت پروژه های عمرانی شهر یاسوج از زبان شهردار

شهردار یاسوج گفت: طی سه ماهه نخست سالجاری هفت پروژه عمرانی با اعتباری بیش از 431 میلیارد ریال در این شهر اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم امروز اظهار کرد: در سه ماهه نخست سالجاری هفت پروژه عمرانی بزرگ از جمله خیابان 45 متری بنسجنان - شرف آباد - دولت آباد، اجرای پل، آسفالت معابر، پیاده روسازی، جدول گذاری، احداث کانال دفع آبهای سطحی و  احداث سرویس بهداشتی با اعتباری به میزان 431 میلیارد و 900 میلیون ریال در این شهر اجرا شده است.

 وی با بیان اینکه  پل چهارم و تقاطع  غیرهم‌سطح امام سجاد به متراژ 3 هزار متر مربع  اجرا شده است، گفت: در حال حاضر این پروژه با اعتباری به میزان 155 میلیارد ریال که هم‌اکنون 90درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 شهردار یاسوج  ابراز کرد: خیابان 45 متری بنسجنان - شرف آباد - دولت آباد به متراژ پنج هزار متربا اعتباری به میزان 177 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 65درصد از دیگر اقدامات صورت گرفته طی این مدت است.

 مقدم ادامه داد: آسفالت معابر شهری به متراژ 170 هزار متر مربع با اعتباری به میزان 84 میلیارد ریال، اجرای پیاده روسازی به متراژ پنج هزار متر مربع با اعتباری به میزان چهار میلیارد ریال  و اجرای 6600 متر جدول گذاری با اعتباری به مبلغ 9 میلیارد و 300 میلیون ریال از جمله پروژه های عمرانی این شهر است.

 شهردار یاسوج به دیگر اقدامات صورت گرفته طی این مدت اشاره و خاطرنشان کرد: احداث کانال هدایت آبهای سطحی به طول 220متر با اعتباری به میزان یک میلیارد و 100 میلیون ریال و همچنین احداث 115 متر مربع سرویس بهداشتی در سطح شهر یاسوج با اعتباری به میزان یک میلیارد و 500 میلیون ریال از کارهای صورت گرفته است.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات