جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
دهکده بزرگ ورزشی - ساحلی  یاسوج کلنگ زنی شد

با حضور معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهردار یاسوج، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیرکل امور بانوان استانداری، رئیس تربیت بدنی شهرستان و جمعی از مسئولان دهکده بزرگ ورزشی - ساحلی  یاسوج کلنگ زنی شد.

شهردار یاسوج در این آئین گفت: با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج و همکاری تربیت بدنی دهکده ورزشی یاسوج ایجاد می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، دکتر نستهن مقدم ابراز داشت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار و برای اولین بار در استان اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: سایت محل احداث این پروژه در ساحل رود بشار و در یکی از بهترین موقعیت های شهر یاسوج است که علاوه بر استفاده ورزشی می تواند، جذابیت های گردشگری برای مسافران و خانواده ها نیز داشته باشد.

مقدم ادامه داد: پیرو تصمیماتی که اتخاذ شده است، مقرر گردیده جانمایی پروژه به نحوی باشد که امکان ورزش همگانی و همچنین سایت های ورزشی مختص آقایان و بانوان بدون محدودیت های جنسیتی و سنی ایجاد شود.

نستهن مقدم با اشاره به اهمیت ورزش و نقش آن در سلامتی شهروندان، ابراز داشت: امیدواریم بسترسازی مناسبی در این محل صورت گیرد و زمینه رونق ورزش و افزایش نشاط شهروندان را ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری یاسوج با همکاری شورای اسلامی شهر حمایت های لازم را برای به ثمر رسیدن این پروژه انجام خواهد داد و در زمینه رفع معارض اقدامات لازم را انجام می دهد.

شهردار یاسوج تاکید کرد: شهرداری به عنوان یکی از متولیان ورزشی های همگانی برنامه های خوبی برای ترویج ورزش اجرا کرده و در برنامه نیز دارد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات