پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403 ** 06/02/1403
بازدید شهردار یاسوج از کارگاه ساخت عرشه پل چهارم بشار و خبر خوش برای مردم /تصاویر

شهردار یاسوج در بازدید از کارگاه ساخت عرشه پل چهارم بشار آخرین وضعیت این پل را تشریح کرد. ​

به گزارش روابط عمومی شهرداری، دکتر نستهن مقدم در بازدید از کارگاه ساخت عرشه پل چهارم بشار عنوان کرد: این کارگاه یکی از مجهزترین و تخصصی ترین کارگاههای کشور است که بخاطر تاکید بر اهمیت و ایمنی پروژه برای این عملیات انتخاب شده است.

وی با اشاره به پیشرفت بسیار خوب پل چهارم بشار طی 8 ماه اخیر عنوان کرد: عملیات اجرایی این پل پس از تعطیلی نسبتا طولانی از 8 ماه پیش مجددا از سر گرفته شد و اکنون پایه های پل به اتمام رسیده است.

مقدم ادامه داد: هم اکنون عرشه پل در کارگاه مجهزی در شهر آبیک قزوین در حال ساخت است که طی بازدید های بعمل آمده روند ساخت آن مطلوب و طبق برنامه است.

شهردار یاسوج اضافه کرد: علیرغم شرایط فعلی بازار، خوشبختانه 80 درصد از ورق مورد نیاز عرشه خریداری شده است و 25 درصد از عملیات مونتاژ نیز انجام شده است.

دکتر نستهن مقدم ابراز کرد: عملیات اتصال بلوار رجاء به پل چهارم نیز در قالب 25 درصد به پیمانکار ابلاغ شده است و کار از سوی پیمانکار آغاز شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون عملیات ساخت پل چهارم بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم بزودی بتوانیم بزودی این پروژه را به مردم فهیم شهر یاسوج و مسافران پایتخت طبیعت ایران هدیه کنیم.

گزارش تصویری این بازدید را «اینجا» ببینید. (کلیک کنید)

 

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات