پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403 ** 06/02/1403
پیام تبریک نماینده شهرداران کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز "شهرداری و دهیاری"

نماینده شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد و شهردار مرکز استان طی پیامی فرا رسیدن روز "شهرداری و دهیاری" را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری یاسوج، متن پیام دکتر نستهن مقدم بدین شرح است:

فرارسیدن 14 تیرماه روز "شهرداری و دهیاری" را گرامی داشته و به همه همکاران خود در این مسئولیت حساس خدا قوت عرض می نمایم.

اهمیت و جایگاه شهرداری ها و دهیاری ها در عصر کنونی بر همگان روشن است و نقش این نهادها از حوزه های خدماتی و زیرساخت های عمرانی بسیار فراتر رفته و امروزه در روابط اجتماعی و مسائل فرهنگی نقش مستقیم و اثرگذار دارند که قطعا شناخت درست از حطیه وظایف و اختیارات شهرداری ها و دهیاری ها می تواند باعث تصمیم سازی های اساسی و تحول آفرین در هر جامعه ای باشد.

باید به این باور برسیم که با نگاه سنتی دیگر امکان اداره شهرها و حتی روستاها وجود نخواهد شد و میل به پیشرفت و توسعه و ارتقای شاخصه های شهر و شهروندی تنها با برنامه ریزی علمی از سوی متولیان و جذب مشارکت جدی مردمی، تحقق خواهد یافت.

نظر به اینکه شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در زمره شهرهای کوچک قرار دارند و از منابع ناچیزی برخوردارند و با توجه به اینکه  نیازهای شهر و شهروند در مقابل منابع شهرداری ها برتری دارند، توجه به ایجاد درآمدهای پایدار و اولویت بندی در هزینه کردها یک اصل مهم بشمار می رود.

اینجانب به نمایندگی از شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد روز 14 تیر که مزین به روز "شهرداری و دهیاری" گردیده است، را خدمت همه شهرداران و دهیاران عزیز صمیمانه تبریک عرض می نمایم و آرزوی بهروزی، کامیابی، موفقیت در خدمت و سلامتی برای همه عزیزان دارم و امیدوارم خدمتگذاران لایقی برای مردم همراه و قدردان استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

نستهن مقدم

شهردار یاسوج

نماینده شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات