جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
خلق ۱۴ اثری هنری توسط هنرمندان در سمپوزیوم ملی مجسمه سازی یاسوج

شهردار یاسوج گفت: از ۱۴ اثری که هنرمندان در این مکان خلق کرده اند ۱۰ اثر امروز تحویل شهرداری می شود و چهار اثر باقی مانده نیز تا چند روز آینده تحویل داده خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، «نستهن مقدم» عصر امروز (۲۲ تیر ماه) در اختتامیه نخستین سمپوزیوم ملی مجسمه سازی در یاسوج با تقدیر از هنرمندانی که در این برنامه خالق طرح های زیبا و ماندگاری بودند، گفت : در این سمپوزیوم ملی مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد و آموزش و پرورش شهرستان کمک های زیادی به شهرداری شهر یاسوج داشتند.

 
شهردار یاسوج در ادامه افزود: این آثار هنری در نقاط مختلف شهر یاسوج با نور پردازی های متنوع نصب خواهد شد.
 
وی یادآور شد: شهرداری یاسوج توانست در سال ۹۸ عنوان برترین شهرداری را در حوزه پدافند غیر عامل کسب کند و سه دوره به عنوان خدمات رسان برتر نوروز انتخاب شود.
 
مقدم ادامه داد: در حوزه های خدمات شهری از جمله آسفالت معابر، به اندازه یک دهه در شهر یاسوج آسفالت انجام شده است.
 
شهردار یاسوج تحرک شهرداری را در حوزه حمل و نقل و ناوگان عمومی نسبت به گذشته با صد در صد افزایش ارزیابی کرد و گفت: هنرمندانی که این آثار را به وجود آورده اند، مطمئن باشند که این آثار برای همیشه از آنها در شهر یاسوج به یادگار خواهد ماند.
 
وی گفت: از ۱۴ اثر که هنرمندان در این مکان خلق کرده اند ۱۰ اثر امروز  تحویل شهرداری داده می شود و ۴ اثر باقی مانده نیز تا چند روز آینده تحویل داده خواهد شد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات