پنج شنبه 30 فروردین 1403 ** 30/01/1403
پیام تبریک شهردار یاسوج به منتخبین جدید شورای شهر

شهردار یاسوج طی پیامی به منتخبین جدید مردم در شورای شهر تبریک گفت و از حضور مردم و تلاش های دست اندرکاران انتخابات تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی، متن پیام تبریک دکتر نستهن مقدم بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

انتخابات 28 خرداد 1400 بار دیگر نمود عینی مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت که با حضور پرشور و شعور مردم بخصوص در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، این رویداد ملی را افتخارآمیز تر در دیدگاه جهانیان جلوه داد.

شهرداری یاسوج طی 4 سال گذشته با تلاش و جدیت یکایک کارکنان این نهاد خدمتگذار موفق شد ضمن پرداخت بخش قابل توجهی از بدهی های گذشته شهرداری؛ در حوزه های خدمات زیرساختی از جمله اجرای بزرگترین معابر شهری تاریخ این شهر که معبر 45 متری آیت الله ملک حسینی (ره) و 45 متری اتصال پل چهارم به مسیر سروک نمونه های برجسته این اقدامات است و همچنین اجرای پروژه های مهم و حیاتی پل سردار شهید نوراله یزدانپناه (پل چهارم) و کارخانه بازیافت زباله و نیز خدماتی چون روشنایی و بازآفرینی 70 هکتار از مراتع پارک جنگلی یاسوج و آسفالت قریب به 1 میلیون مترمربع از معابر شهری در کنار احیای چندین محله قدیمی شهر و همچنین اجرای چندین برنامه ثمربخش در حوزه سیما و منظر شهری، بخشی از مهمترین خدمات این دوره کاری بود که علیرغم سایه سنگین مشکلات اقتصادی کشور، مساله جدی بحران کرونا و بدهی ها گذشته و همچنین برخی ناهماهنگی ها و عدم همکاری ها میسر گشت.

اینجانب ضمن تقدیر مجدد از حضور حماسی مردم فهیم شهر یاسوج در انتخابات 28 خرداد، به منتخبین جدید مردم تبریک عرض نموده و برای سایر کاندیداها نیز آرزوی توفیق روزافزون دارم و از همه عزیزانی که در برگزاری امر انتخابات تلاش و همت بخرج دادند به نوبه خود تقدیر و تشکر می نمایم.

امیدوارم منتخبین جدید شورای شهر یاسوج در فضای اتحاد و همدلی برای به ثمر نشاندن برنامه ها و شعارهای خود اهتمام ورزیده و در این راه موفق و موید باشند.

نستهن مقدم
شهردار یاسوج

 

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات