شنبه 1 اردیبهشت 1403 ** 01/02/1403
سنگ تمام مقدم برای پرستاران در روزهای کرونایی/ شهرداری همپای کادر درمان در مقابله با کرونا/ تقدیر و تشکر هئیت مدیره نظام پرستاری  از شهردار/ شهردار یاسوج جز معدود مدیرانی که از مراکز از مراکز درمانی بازدید کرد

شهردار شهر یاسوج با حضور در کلیه بیمارستانهای این شهر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات گروه پرستاری تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، دکتر نستهن مقدم با حضور در بیمارستان های شهید جلیل، شهید بهشتی، امام سجاد (ع)، شهدای گمنام و شهید رجایی شهر یاسوج با اهدای لوح و هدایای از زحمات و تلاش های پرستاران تقدیر بعمل آورد.

وی در جمع پرستاران و کادر درمان بیمارستان های شهر یاسوج ضمن تاکید بر فعالیت های فداکارانه مراکز درمانی شهر اظهار داشت : سال ۹۹ با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ و بیماری کرونا نقطه عطفی در زحمات پرستاران مراکز درمانی خواهد بود .

مقدم بیان کرد :عملا دو واژه که ما در سال ۹۹ نسبت به سالهای قبل به کرات می بینیم کووید ۱۹ و پرستار که تقابل آشکاری با هم در سال جدید داشتند و می توان برای آیندگان روایت کرد یک ویروس ناشناخته که هنوز هم تقابل دارد چگونه سلامت مردم را به خطر انداخت اما با تلاش و فداکاری پرستاران و کادر درمان تلفات این بیماری به حداقل ممکن رسید.

شهردار یاسوج تاکید کرد: مردم برای مهار این بیماری پای کار آمدند اما هنوز این ویروس برچیده نشده و تا پایان این بیماری باید رعایت دستورالعمل ها در مراسمات  تاکید شود.

مقدم یاد و خاطره شهدای سلامت را گرامی داشت و گفت: عزیزانی را  در این راه از دست دادیم و قطعا یاد شهدای سلامت جاودان در ذهن مردم ماندگار خواهد بود.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: همه مردم و جامعه بشری قدردان کادر پزشکی و درمان هستند و اعتقاد دارم عواطف پرستار همیشه جاری است و به آنها تبریک می گوییم که توانستند با سربلندی از این تجربه بیرون بیایند.

نستهن مقدم گفت: پرستاران بدانند نیروهای زحمت کش شهرداری بعنوان رکن دوم مبارزه با کرونا بیکار ننشستند و در بحث ضدعفونی معابر و مراکز حساس و پرخطر و همچنین در مباحث فرهنگی از جمله تبلیغات شهری و با برگزاری جشنواره عکس تلاش شد تا همپای کادر درمان برای مقابله با این ویروس اقدام گردد.

وی تصریح کرد: نیروهای سازمان آرامستان شهرداری نیز در خصوص دفن بهداشتی فوت شدگان کرونایی با دقت عمل و طبق دستورالعمل های وزارت بهداشت اقدام می نمایند که گوشه ای دیگر از زحمات و تلاش های شهرداری در مقابله با این بیماری است که باعث شده تا مردم نیروهای شهرداری را همپای کادر درمان در خط اول مبارزه با این ویروس ببینند.

جاودان سیرت: شهردار یاسوج از معدود مدیرانی است که از مراکز درمانی بازدید کرده است

رئیس بیمارستان شهید جلیل با قدردانی از فعالیت های شهرداری یاسوج در خصوص مقابله با کرونا عنوان کرد: شهردار یاسوج از معدود مدیرانی بود که در ایام کرونا از این مرکاز بایدید نموده است.

دکتر سعید جاودان سیرت بیان کرد: حمایت از کادر درمان و پرستاران در این ایام موجب قوت قلب و افزایش انرژی آنها خواهد شد و لازم می دانم از شهردار یاسوج بخاطر بازدید و سرکشی از همه بیمارستان های شهر یاسوج و احساس مسئولیت در قبال کادر درمان تقدیر نمایم.

تقدیر و تشکر هئیت مدیره نظام پرستاری یاسوج، دنا و بویر احمد از شهردار یاسوج

هیئت مدیره نظام پرستاری یاسوج، دنا و بویراحمد از اقدامات مثبت دکتر نستهن مقدم، شهردار شهر یاسوج در قبال جامعه پرستاری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری؛ هیئت مدیره نظام پرستاری یاسوج، دنا و بویر احمد بخاطر حضور شهردار یاسوج در کلیه بیمارستان های این شهر و تجلیل از پرستاران تقدیر وتشکر کرد.

​سیدرضا رمضانی یاسوج رئیس هیئت مدیره و عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور و آقای جمشید نژاد مدیر پرستاری دانشگاه و دیگر اعضای هیئت مدیره شهردار یاسوج را همراهی نمودند و از خدمات کادر پرستاری تقدیر و تشکر نمودند.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات