جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
پاسخ سازمان عمران و باز آفرینی شهرداری یاسوج در خصوص کلیپی درباره محله امیر شرف آباد/ عکس

به گزارش روابط عمومی شهرداری، اخیرا کلیپی از زیرسازی خیابان اصلی محله امیرها در فضای مجازی پخش شده که اعتراض چند نفر را به شکل طعنه آمیز منعکس کرده است لذا لازم است چند نکته را جهت اطلاع و تنویر افکار عمومی به اطلاع شهروندان گرامی برسانیم.

۱. کار زیر ساز خیابان محله ی امیرها از روز دوشنبه 5 آبانماه سالجاری آغاز شده و به دلیل نیاز به خاکبرداری و تخریب لایه ی آسفالت قدیمی که متلاشی شده بود تا چند روز دیگر ادامه دارد.

اینکه چرا در میانه عملیات اجرایی، فردی اقدام تحریک شهروندان گرامی نموده و اقدام به اجرای "شوی " تمسخرگونه می نماید، باعث تاسف است.

۲. انتشار کلیپ در این موقع (چند روز پس از شروع عملیات اجرایی) غیر حرفه ای و عجولانه است و متاسفانه خبرنگار گرامی بدون اینکه ازشهرداری سوالی بپرسد اقدام به پخش کلیپ نموده است و اگر دغدغه مردم وجود داشت قطعا باید توضیحات شهرداری نیز در کلیپ منتشر می شد.

۳. با توجه به اهمیت خیابان یادشده،  کار جدول گذاری آن سال گذشته در دستور کار شهرداری قرار گرفت و از محل اعتبارات بازآفرینی ۶۰۰ میلیون تومان کار جدول گذاری در معبر مذکور و فرعی های منشعب انجام شد. همچنین از محل اعتبارات بازآفرینی کار تعویض کامل شبکه و انشعابها توسط آبفا و با خواسته ی شهرداری (دبیر ستاد بازآفرینی) انجام گرفت.

4. با تاکید شهردار محترم با توجه مرکزیت معبر مذکور درمحله ی امیرها، زیرسازی و آسفالت آن در اولویت است و با این اوصاف کار فرد منتشر کننده در انتشار این کلیپ و نادیده گرفتن خدمات چند میلیاردی شهرداری، راه وشهرسازی و آبفا را در یک سال اخیر، بی انصافی است.

در خاتمه ضمن پاسخگو بودن سازمان عمران در زمینه مسائل فنی طرح، از صبر و حوصله شهروندان گرامی و همکاری آنان در پروژه های عمرانی کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 

 

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات