شنبه 1 اردیبهشت 1403 ** 01/02/1403
گاز گرفتگی ۴۸ زائر مسافر در امامزاده مختار (ع) یاسوج

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج  گفت: ۴۸ نفر از مسافرین یک اتوبوس ولوو در امامزاده مختار(ع) دچار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری یاسوج، آتش‌پاد سوم محمد رستمی افزود: این گازگرفتگی ساعت ۷و ۱۵دقیقه صبح امروز پنج شنبه اتفاق افتاد که از ۴۸ نفر دچار مسمومیت ۴۳ نفر به اورژانس منتقل شدند و ۵ نفر نیز بصورت سرپایی درمان شدند.

وی بیان کرد: هر ۴۸ نفر، از شهرستان برازجان استان بو شهر بودند که با یک دستگاه اتوبوس ولوو از سفر مشهد بر می گشتند و به زیارت امامزاده مختار(ع) آمده بودند، که در ابتدای صبح با علایم سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و استفراغ از خواب بیدار و با آتش نشانی و اورژانس تماس گرفتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه ماموران سازمنان آتش نشانی بلافاصله در محل حاضر شدند گفت: اقدامات اولیه از سوی ماموران آتش نشانی یاسوج انجام شد و مصدومان با ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

رستمی تصریح کرد: ۲۲بیمار را با انجام اقدامات درمانی مناسب (اکسیژن درمانی) به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج و ۵نفر دیگر را نیز  به صورت حضوری به بیمارستان شهید بهشتی انتقال دادند.

وی با بیان اینکه حال مصدومان خوب گزارش شده است، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج هشدار داد: در فصل سرما، شهروندان گرامی هنگام استفاده از وسایل گازسوز نسبت به موراد ایمنی دقت لازم را داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه ای مراتب را سریعا به مراکز امدادی اطلاع دهند.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات