جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
تقدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از اقدامات شهرداری یاسوج در کنترل کرونا ویروس

در چهارمین روز از هفته سلامت 99؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با شهردار یاسوج دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، دکتر پرویز یزدانپناه با اشاره به اینکه چهارمین روز از هفته سلامت با عنوان "هماهنگی و همکاری بین بخشی در مقابله با کرونا" نامگذاری است، گفت: بی شک لازمه کنترل، مبارزه و مقابله با بیماری کرونا، همکاری بین بخشی و مشارکت بیشتر مردم در رعایت توصیه‌های بهداشتی و اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری هوشمند است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی باید آحاد جامعه نسبت به آموزش‌های وزارت بهداشت توجیه می شدند که خوشبختانه با فرماندهی استاندار محترم و همکاری معاونان استاندار، فرمانداران و نهادهایی چون سپاه، صدا و سیما ،هلال احمر، شهرداری ها، نیروی انتظامی و  سایر سازمان ها و ادارات، خوشبختانه همدلی، همکاری و فرهنگ سازی صحیح و موثری را شاهد بودیم.

دکتر یزدان پناه ضمن تقدیر از همکاری گسترده مسئولین در مهار کرونا، ابراز داشت: امنیت و سلامت مهمترین ارکان زندگی مردم است و لازم می دانم از نیروی انتظامی استان به خاطر زحمات زیادی که در سال گذشته و ابتدای سالجاری در جهت سلامت مردم متحمل شدند و در تمام مشکلات در کنار ما بودند تشکر کنم.

وی یادآور شد: در بهداشت، درمان و سلامت جامعه با هیچ کس تعارف نداریم و صادقانه تلاش می کنیم تا زندگی مردم به روال طبیعی خود بازگردد. از مردم نیز انتظار داریم که همچون گذشته دانشگاه علوم پزشکی و جامعه بهداشت و درمان را یاری نمایند و با رعایت توصیه های بهداشتی، سلامت جامعه را تضمین نمایند.

 

شهردار یاسوج:  همدلی میان مردم و مسوولان موجب مهار کرونا شد/ تشریح اقدامات گسترده شهرداری یاسوج

شهردار یاسوج با اشاره به اقدامات انجام شده علیه کرونا به اجرای بیش از 40 عملیات ضد عفونی توسط شهرداری یاسوج اشاره کرد.

نستهن مقدم با اشاره به موفقیت‌های به دست آمده در پیشگیری و مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بیش از هر چیز همدلی میان مردم و مسوولان موجب چنین موفقیت‌هایی شد.

وی گفت: خوشبختانه استان در زمینه‌های مختلف دستاوردهای خوبی داشت و ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد مصوبات زیادی داشت و توانست اکثر آن‌ها را اجرایی کند.

شهردار یاسوج با بیان اینکه از همان روزهای نخست شیوع ویروس در اسفندماه سال گذشته شهرداری پای کار آمد و اولین مرحله ضد عفونی شهر را انجام داد افزود: با همه توان و امکاناتی که داشتیم در روزهای سخت اولیه شیوع ویروس معابر و اماکن را ضد عفونی و گندزدایی کردیم.

مقدم گفت: در همین خصوص شهرداری یاسوج بیش از 40 عملیات ضدعفونی و گندزدایی در معابر و اماکن پرتردد شهر یاسوج داشت.

وی بیان کرد: اولین گروه جهادی از میان نیروهای مردمی داوطلب برای ضدعفونی شهری توسط شهرداری یاسوج تشکیل شد.

شهردار یاسوج بیان کرد: همه بیلبوردها و تبلیغات شهری نیز به آگاهی بخشی از این کرونا ویروس اختصاص یافت.

مقدم با بیان اینکه ستاد مقابله کرونا در ابتدای ورود این بیماری در شهرداری یاسوج تشکیل شد، خاطرنشان کرد: تعطیلی کلیه پارک ها و اماکن گردشگری شهر یاسوج، ضدعفونی تاکسی ها و وسایل نقلیه عمومی، جمع آوری و دفع زباله های خطرناک بیمارستانی و تعطیلی بازارها از جمله جمعه بازار از مهمترین اقدامات شهرداری در این زمینه بود.

بر اساس این گزارش؛ در پایان این دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با اهدای لوحی از زحمات شهردار یاسوج تقدیر کرد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات