شنبه 1 اردیبهشت 1403 ** 01/02/1403
مرحله جدید ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر یاسوج صورت گرفت/ تصاویر

شهردار یاسوج از مرحله جدید ضدعفونی معابر و اماکن عمومی این شهر توسط چند اکیپ و بصورت گسترده با هدف مقابله با بیماری واگیردار کرونا خبر داد و گفت: همکاری مردم در این زمینه ستودنی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، شهردار یاسوج همکاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و تیپ 48 فتح را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با مدیریت استاندار کهگیلیویه و بویراحمد و برنامه ریزی مناسب در استان اقدامات بسیار مطلوبی صورت گرفته است.

وی افزود: تاکنون در بیش از 4 مرحله عملیات ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر یاسوج انجام شده و همچنان تا اعلام وضعیت سفید و عادی توسط ستاد مدیریت کروناویروس، این مسئله مهم به‌عنوان اصلی‌ترین محور کار شهرداری یاسوج است.

مقدم گفت: شب گذشته معابر اصلی شهر، هسته مرکزی شهر، بلوارها، جایگاه های سوخت گیری، ترمینال و ایستگاه های تاکسی، بیمارستان ها و درمانگاهها، مجتمع ادارات، جمعه بازار، بازار روز و بازارهای مرکز شهر و سایر نقاط کانونی محل تجمع مردم ضدعفونی و گندزدایی شد.

مقدم ادامه داد: انتظار می‌رود مردم از رها کردن و انداختن ماسک، دستکش و دستمال شخصی در پیاده رو و معابر شهر خودداری کنند، بلکه در یک کیسه جداگانه و دربسته به درون سطل‌های زباله بیندازند تا سبب انتشار وسیع و گسترده ویروس کرونا در سطح شهر و استان نشود و سلامت پاکنان نیز تهدید نشود.

وی از لغو برگزاری نمایشگاه‌های بهاره، عیدانه و ...در سطح شهر یاسوج خبر داد و بیان کرد: تمام سازمان‌های تابعه شهرداری از جمله آتش نشانی، سازمان پسماند، سازمان فضای سبز و  معاونت‌ها در آماده باش کامل هستند.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات