پنج شنبه 9 فروردین 1403 ** 09/01/1403
نشست آمادگی برای پیشگیری و کنترل کرونا در شهرداری یاسوج برگزار شد/ مرحله دوم ضدعفونی شهر بعدظهر شنبه اجرا می شود

با حضور شهردار یاسوج، رئیس مرکز بهداشت استان، فرمانده تیپ 48 فتح، رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج و نماینده اتاق اصناف نشست آمادگی برای پیشگیری و کنترل کرونا در شهرداری یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری یاسوج، در این نشست شهردار یاسوج بیان کرد: مرحله اول ضدعفونی و گندزدایی مکان های عمومی شهر یاسوج روزهای پنج شنبه و جمعه توسط چند اکیپ اجرا شد.

نستهن مقدم بیان داشت: مبارزه با بیماری کرونا عزم همگانی می طلبد و مردم باید با رعایت اصول پیشگیری در مقابله با این بیماری همکاری داشته باشند.

وی تاکید کرد: اولویت شهرداری یاسوج مبارزه با این ویروس واگیردار است و تا عادی شدن اوضاع محور اصلی فعالیت های شهرداری مقابله و پیشگیری از این بیماری است.

مقدم تاکید کرد: بنا بر اظهارات متولیان سلامت، بخش اعظمی از استرس و فشار روانی این بیماری کاذب است و البته همین موضوع کمک کرده تا مردم اصول پیشگیری را بهتر رعایت کنند.

شهردار یاسوج ادامه داد:  مرحله دوم عملیات ضدعفونی کردن معابر و مکان های عمومی شهر یاسوج از ساعت 15 روز شنبه توسط اکیپ های شهرداری و با همکاری مرکز بهداشت استان و تیپ 48 فتح اجرا می شود.

وی گفت: همه نمایشگاههای عیدانه، بهاره و سایر محل هایی که تجمع عمومی را در پی خواهد داشت تا اطلاع ثانوی ملغی خواهند شد.

نستهن مقدم تاکید کرد: رسانه های نقش مهمی در آموزش مردم جهت پیشگیری از شیوع این بیماری ویروسی دارند و بر همین اساس نکات و دستورالعمل های بهداشتی توسط مرکز بهداشت استان از طریق رسانه ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

شهردار یاسوج تاکید کرد: کلیه سازمان های تابعه شهرداری از جمله آتش نشانی، سازمان پسماند، سازمان فضای سبز و سایر معاونت های شهرداری در آماده باش کامل هستند.

مقدم تاکید کرد: حفظ آرامش مردم و روحیه بالای جامعه مهمترین عامل برای مبارزه و شکست این بیماری است و به همشهریان عزیز اطمینان می دهیم همه دستگاههای دولتی و خدمات رسان با تمام توان در کنار مردم خواهند بود.

 

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات