پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403 ** 06/02/1403
گام اول ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر یاسوج آغاز شد/ تصاویر

شهردار یاسوج گفت: مرحله اول عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی از جمله پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی، آرامستان‌ها، وسایل نقلیه و خودروهای عمومی برای مقابله با ویروس کرونا آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، نستهن مقدم افزود: طبق جلسات اضطراری که با ریاست استاندار تشکیل شد واز دیروز هشتم اسفند و امروز نهم اسفند جلسات تخصصی تر در شهرداری داشتیم و طی تصمیمات گرفته شده با حضور تیمهای کارشناسی، مرحله اول عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی از جمله پارکها، سرویسهای بهداشتی، آرامستانها،وسایل نقلیه و خودروهای عمومی برای مقابله با ویروس کرونا آغاز شد.

وی تصریح کرد: این علمیات گسترده تر از امروز ۹ اسفند شروع می شود و از فردا ۱۰ اسفند ماشینهای آتش نشانی ما با هماهنگی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که مواد ضدعفونی تحویل داده اند اماکن عمومی دیگر که احساس می شود تردد بیشتر است و احتمال انتقال بیماری وجود دارد را به شکل گسترده اما گام به گام  انجام می شود.

شهردار یاسوج اظهارکرد: بیش از ۴ تا ۵ اکیپ در خود شهرداری فعال شده است، ماشین آلاتی که این ظرفیت را دارند و می توانند این محلول را حمل کنند و آتش نشانیهای خودمان را آماده کرده ایم، آتش نشانی ۳ اکیپ و سایر خودروهای سنگین شهرداری ۲ تا ۳ اکیپ مجزا هستند و همچنین افراد نیروهای خدماتی در سطح شهر فعال هستند.

مقدم تاکید کرد: هماهنگی لازم با استاندار و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج انجام شد و مواد ضدعفونی را از سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تحویل گرفتیم و به شکل علمی زیر نظر علوم پزشکی و شهرداری که متولی این بحث در سطح شهر است اقدامات صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم همکاری داشته باشند و جاهایی که ضروری نیست تردد نکنند و همشهریان می توانند مسائل خود را با سامانه پیامکی ۱۳۷  شهرداری در میان بگذارند و در کوتاه ترین زمان جایی که نیروهای شهرداری نیاز است، حضور پیدا خواهند کرد که نیاز به مراجعه حضوری مردم نباشد و تردد بی دلیل باعث شیوع و انتقال ویروس کرونا نشود.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات