جمعه 31 فروردین 1403 ** 31/01/1403
شهرداری یاسوج آماده خدمات رسانی به مردم طی سامانه بارشی سیل آساست

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یاسوج گفت: ۳ اکیپ ۲۵ نفره آماده خدمات رسانی به مردم در طی سامانه بارشی داریم که در این ۲۴ ساعت به نوبت تعویض می شوند و اگر بارندگی شدید باشد ۳ اکیپ با هم کار می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، یعقوب فتاحی فر افزود:  ستاد حوادث و بحران شهرداری از ساعت ۱۵ امروز ششم اسفند ماه در آماده باش قرار گرفتند و آمادگی لازم در بحث مواجه شدن با بحران بارندگی را داریم.

وی تصریح کرد: ستاد حوادث شهرداری تعدادی ماشین آلات سنگی از جمله بیل، لودر، گریدر، کامیون ده تن و ماشین آلات برف روبی که در مواقع بارندگی هم کاربرد دارند و تعداد نیروی انسانی بالغ بر ۱۰۰ نفر نیروی خدماتی و نیروی انسانی جهت بازگشایی پلها را در نظر گرفته که مشکلی پیش نیاید.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یاسوج اظهار کرد: ۳ اکیپ آماده خدمت رسانی به مردم داریم که در این  ۲۴ ساعت به نوبت تعویض می شوند و اگر بارندگی شدید باشد ۳ اکیپ با هم کار می کنند که این ۳ اکیپ ۲۵ نفر عضو دارد.

فتاحی فر خاطرنشان کرد: از میوه فروشان سطح شهر چه مغازه داران، دست فروشان و ماشین های سیار که ضایعات خود را در جداول تخلیه می کنند گلایه داریم و ما روزانه گرفتگی معابر را داریم.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات