پنج شنبه 9 فروردین 1403 ** 09/01/1403
شهردار یاسوج: حاشیه نشینی در یاسوج به یک معضل تبدیل شده است

شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه افزایش حاشیه نشینی در یاسوج به یک معضل تبدیل شده است، گفت: ساماندهی و بهبود خدمات به حواشی شهرها با مدیریت دقیق و تقویت زیرساخت‌ها صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، نستهن مقدم صبح امروز در نشست با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم همکاری آبفای شهری و شهرداری یاسوج اظهار داشت: تعامل و همکاری مستمر با دستگاه‌های خدمات‌رسان یکی از وظائف شهرداری است.

 
وی با بیان اینکه چالش‌های مشترک بین دو دستگاه شهرداری و آبفای یاسوج مشخص است، عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که باید مد نظر باشد تسریع در بازسای و ترمیم حفاری‌ها و کنده کاری‌ها بوده و البته این موضوع تا کنون به خوبی صورت گرفته است.
 
مقدم بیان کرد: تعامل دستگاه‌های خدمات‌رسان مهم‌ترین اصل در بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان لوده و در این زمینه باید کارگروهی متشکل از دستگاه‌های خدمات‌رسان تشکیل شود.
 
شهردار یاسوج افزایش حاشیه نشینی در شهر یاسوج را به عنوان یکی از معضلات جدی یاد کرد و گفت: ساماندهی و بهبود خدمات به حواشی شهرها با مدیریت دقیق و تقویت زیرساخت‌ها صورت گیرد.
 
مقدم همچنین شفافیت در عملکرد و مسائل مشترک بین شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان را ضروری دانست و گفت: توجه جدی به مدل‌سازی شهری و وضعیت حاشیه نشینی در سطح شهرها از جمله شهر یاسوج لازم است.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات