جمعه 31 فروردین 1403 ** 31/01/1403
پاکسازی پارک غدیر یاسوج به مناسبت روز زمین پاک

 سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یاسوج گفت: به مناسبت روز زمین پاک، برنامه نمادین پاکسازی پارک غدیر یاسوج اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، مهندس علی شجاعی پور بیان داشت: در این برنامه که با انگیزه اهمیت دادن به اهداف روز زمین پاک و ترویج و گسترش آن در جامع برگزار شد، پارک غدیر پاکسازی شد.

وی با بیان اینکه هدف از نامگذاری روز جهان زمین پاک، جلب توجه و مشارکت مردمی است، ابراز داشت: سلامت انسان در گرو سلامت محیط زندگی است و بر همین اساس فرهنگ صیانت از محیط زندگی نیز باید در رفتار همه افراد جامعه نهادینه شود.

شجاعی پور با اشاره به سرانه بالای تولید زباله در شهر یاسوج نسبت به میانگین جهانی و کشوری گفت: در این زمینه نیاز به کارهای فرهنگی مستمر داریم تا بتوانیم این میانگین را به نرم استاندارد برسانیم.

معاون شهردار یاسوج تاکید کرد: صیانت از طبیعت و محیط زندگی عزم همگانی می طلبد و رسانه ها در این زمینه بسیار موثر خواهند بود.

علی شجاعی پور با اشاره به نقش رسانه ها در زمینه بسترسازی فرهنگی در جامعه خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی با همکاری رسانه ها تاثیرات آن را بسیار بیشتر می کند و  رسانه ها ضمن گسترش مسائل فرهنگی می توانند از بروز نابهنجاری های جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری یاسوج اقدامات فرهنگی مهمی را با هدف افزایش آگاهی های عمومی نسبت به مسائل زیست محیطی آغاز کرده است که از جمله آن می توان به پرسش پژوهشی شهردار یاسوج با محوریت شهر پاک اشاره کرد.

تصاویر کامل این برنامه را «اینجا» ببینید.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات