جمعه 31 فروردین 1403 ** 31/01/1403
قدردانی مربی تیم فوتسال ستارگان آریا از حمایت شهرداری یاسوج

به گزارش روابط عمومی شهرداری، مهناز آشتیانی با اشاره به حضور تیم فوتسال ستارگان آریا در مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال بانوان کشور اظهار کرد: تاکنون بازیکنان زیادی از این تیم به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به این که توانستیم در دوره گذشته در رقابت‌های لیگ جوانان کشور با این تیم قهرمان ایران شویم افزود: در آن مسابقات فهیمه ارزانی خانم گل مسابقات شناخته شد.

وی مشکل فوتسال و فوتبال بانوان استان را در نبود حامی مالی دانست و گفت: اگر زیر پوشش مجموعه‌ای قرار می‌گرفتیم حرف‌های بیشتری برای گفتن در کشور داشتیم.

این استعدادیاب فوتسال و مربی باشگاه ستارگان آریا با تشکر و قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مجموعه شهرداری یاسوج اظهار کرد: هیچ گاه لطف آن‌ها را در سال گذشته برای حمایت از این تیم فراموش نمی‌کنم چرا که در بدترین شرایط کمک مالی خوبی به ما کردند که باید از آقایان علوی و مقدم تقدیر ویژه داشته باشم.

سرمربی تیم فوتسال ستارگان آریا در ادامه با بیان اینکه بازیکنان من مستحق جایگاه‌های بالاتری هستند افزود: سال گذشته دو بازیکن ما می‌توانستند در تیم ملی حضور داشته باشند که فهیمه ارزانی به دلیل مصدومیت و زهرا علیزاده هم به دلیل ناتوانی مالی نتوانستند همراه تیم ملی باشند در حالی که هر دو از بازیکنان اثرگذار فوتسال کشور به شمار می‌روند.

وی همچنین از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل حوزه استاندار هم تشکر کرد و گفت: قول‌هایی به ما داده شده که در مسابقات دور نهایی لیگ دسته سوم کشور ما را حمایت کنند که به این وعده خوشبین هستیم.

آشتیانی هرگونه موفقیت تیم فوتسال ستارگان آریا و دو تیم دیگر کوثر گچساران و فدک کهگیلویه را موفقیت کل ورزش استان دانست و افزود: با حمایت مسؤولان استان و دعای خیر مردم فوتسال بانوان استان ما در کشور خوش خواهد درخشید.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات