جمعه 31 فروردین 1403 ** 31/01/1403
فراخوان اولین جشنواره ملی دیوارنگاری شهر یاسوج منتشر شد/ جزئیات

شهردار یاسوج گفت: فراخوان «اولین جشنواره ملی دیوارنگاری شهر یاسوج» منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر نستهن مقدم با بیان این خبر گفت: اولین جشنواره ملی دیوارنگاری شهر یاسوج با موضوعات آزاد و ویژه جهت ارتقای کیفیت جلوه های بصری شهر یاسوج و بهره گیری از توانایی هنرمندان سراسر کشور منتشر شد.

مقدم با اشاره به وعده ای که در جمع هنرمندان برای استفاده از نگاه کارشناسی و ایجاد فرصت برابر داده بود، گفت: با تشکیل کمیته سیما و منظر شهری در شهرداری یاسوج، توجه به موضوعات زیباسازی جدی تر شده است و بر همین اساس اولین جشنواره ملی دیوارنگاری در شهر یاسوج برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این جشنواره 34 بدنه شهری که توسط تیم کارشناسی کمیته سیما و منظر شهر یاسوج انتخاب شده است به فراخوان گذاشته شده است و هنرمندان می توانند، آثار خود را جهت انتخاب و شرکت در فراخوان به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی با دعوت از هنرمندان رشته های نقاشی و طراحی گرافیک و سایر رشته های مرتبط در این جشنواره بیان کرد: این جشنواره با هدف خلق آثار بدیع و به منظور ارتقای کیفیت جلوه های بصری شهر یاسوج، معرفی ظرفیت های گردشگری و موقعیت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی فرصت مغتنمی برای ایجاد تعامل و رقابت میان هنرمندان سراسر کشور خواهد بود.

شهردار یاسوج گفت: پوستر و جزئیات اولین جشنواره دیوارنگاری جنوب کشور در سطح ملی، در سایت شهرداری یاسوج به آدرس www.www.yasujct.com منتشر شده است.

بر اساس این گزارش علاقمندان می توانند با مراجعه به بخش فراخوان در سایت شهرداری یاسوج از جزئیات این فراخوان مطلع شوند. (اینجا کلیک کنید)

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات