پنج شنبه 9 فروردین 1403 ** 09/01/1403
توضیحات روابط عمومی شهرداری یاسوج درباره ا آسفالت خیابان شهید رستمی / سند

در پی انتشار خبری تحت عنوان "نظارت آبکی بر آسفالت های شهر یاسوج" در برخی رسانه ها، روابط عمومی شهرداری یاسوج با انتشار اسناد مربوط به دلایل توقف اجرای آسفالت خیابان شهید رستمی به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی، متن پاسخ روابط عمومی شهرداری یاسوج بدین شرح است:

بسمه تعالی
مدیران مسئول محترم رسانه های خبری چهارفصل، صبح زاگرس و آوای جنوب

در پی انتشار گزارشی تحت عنوان "نظارت آبکی بر آسفالت های شهر یاسوج" و به دلیل ارائه اطلاعات غلط به مردم خواهشمند است، بر اساس قانون مطبوعات نسبت به انتشار جوابیه شهرداری یاسوج در محل انتشار همان خبر و به همان میزان اقدام نمائید.

به اطلاع شهروندان گرامی می رساند، شهرداری یاسوج در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و با کیفیت تر به شهروندان گرامی و جهت جلوگیری از دوباره کاری و اتلاف هزینه قبل از اقدام به آسفالت و روکش معابر از دستگاههای خدمات رسان، استعلام و سپس اقدام به آسفالت می نماید.

پس از اخذ استعلامات چندگانه از دستگاههای خدمات رسان آسفالت خیابان شهید رستمی نیز به مرحله اجرا درآمد که در حین اجرا، اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان بویراحمد طی نامه ای رسمی به این شهرداری اعلام کرد که آسفالت این خیابان بلامانع نمی باشد و بر همین اساس، آسفالت این خیابان که یک لاین آن انجام گرفته بود، متوقف گردید تا پس از انجام عملیات اداره آب و فاضلاب شهری، مجددا آسفالت آن از سر گرفته شود.

لذا با توجه به تهیه روزانه شیت های آزمایشگاهی و نظارت مستمر کارشناسان فنی شهرداری و استانداری و همچنین اجرای 240 هزارمتربع آسفالت با کیفیت در 4 ماه گذشته که تصاویر آن در سایت شهرداری یاسوج در اختیار عموم قرار گرفته است و همچنین رجوع به مصاحبه های معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل محترم دفتر فنی استانداری و مدیرکل محترم دفتر امور شهری استانداری در تائید کیفیت آسفالت معابر شهر یاسوج، شایسته نیست، اینچنین بی محابا و بدون کسب کوچکترین اطلاع از علت آن، خدمات کارکنان این شهرداری را زیر سوال برده و افکار عمومی را بدبین نمایید.

لازم به ذکر است از ابتدای اردیبهشت امسال و همزمان با ایجاد شرایط مناسب آب و هوایی قریب به 240 هزار مترمربع آسفالت با کیفیت و ماندگار در خیابان های مرکز شهر - بلوار مطهری -جمهوری - شرف-آباد - انقلاب ها-  شهرک امام حسین - زیرتل - امامت ها -  شهرک جهاد - شهرک امام علی - عدل ها و ... صورت گرفته است، که از همین تریبون از خبرنگاران آن رسانه دعوت بعمل می آید تا همراه با کارشناسان و ناظران شهرداری مورد بازدید قرار گیرند و نتیجه به اطلاع عموم رسانده شود.

امید است اصحاب محترم رسانه قبل از انتشار اخبار نسبت به همه جوانب موضوع کسب اطلاع کامل نمایند تا حق و حقوق هیچ شخص و دستگاهی که مصداق حق الناس است، تضییع نگردد و عامل انتشار اخبار کذب و غیرواقعی که موجب بی اعتمادی مردم به دستگاههای خدمت رسان و هم بی اعتمادی به رسانه ها خواهد شد، نگردند.

وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات