جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
دومین جشن بزرگ نشاط اجتماعی در شهر یاسوج برگزار شد/ تصاویر

با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر یاسوج و با استقبال شهروندان دومین جشن بزرگ نشاط اجتماعی در شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دومین جشن بزرگ "نشاط اجتماعی، شهروند سالم" از ساعت ۲۱ سه شنبه شب در آمفی تئاتر روباز پارک ساحلی یاسوج با محوریت روانشناسی عشق و ازدواج موفق و آسان و با اجرای برنامه های شاد و مفرح برگزار شد.

شهردار یاسوج در این برنامه گفت: نشاط اجتماعی در همه ابعاد زندگی جامعه نمود پیدا می کنند و برگزاری چنین برنامه هایی که با شادی و مسائل کارشناسی همراه است می تواند کمک شایانی به افزایش نشاط اجتماعی کند.

دکتر نستهن مقدم بیان داشت: شهرداری و سایر دستگاههای فرهنگی برای برگزاری چنین برنامه هایی وظیفه دارند و لازم است شهروندان نیز با مشارکت در این برنامه ها به تحقق نشاط اجتماعی کمک کنند.

وی با تشکر از حضور شهروندان در این برنامه گفت: حضور و استقبال شهروندان باعث دلگرمی برگزار کنندگان و تداوم این برنامه ها خواهد شد.

مقدم تصریح کرد: برای هر اجتماعی ضروری است که ساعاتی از اوقات فراغت خود را گرد هم بیایند و ضمن گذراندن حضور در برنامه های مفرح و شاد، از پیام های این برنامه ها که در این برنامه با موضوع عشق و ازدواج آسان و موفق و همچنین شهروند سالم است، استفاده ببرند.

شهردار یاسوج تاکید کرد: از ابتدای امسال برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی اجرا و برنامه ریزی شده است.

بر اساس این گزارش، در دومین جشن نشاط اجتماعی و شهروند سالم، برنامه‌های متنوعی از جمله نمایش طنز، موسیقی محلی و پاپ و همچنین برنامه های کارشناسی با موضوع برنامه برگزار شد.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات