پنج شنبه 9 فروردین 1403 ** 09/01/1403
فعالیت  25 پروژه عمرانی در شهر یاسوج/ نهضت  بزرگ آسفالت، پیاده روسازی و جدول گذاری در حال اجراست

معاون فنی و عمرانی شهرداری یاسوج گفت: 20 هزار متر جدول گذاری و 10 هزار مترمربع پیاده روسازی در شهر یاسوج در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی، سالم نوروزی با اعلام این خبر بیان داشت: هم اکنون عملیات ساخت و بهسازی پیاده روهای معابر یاسوج پل بشار تا میدان راهنمایی، خیابان فردوسی، بلوار پاسداران، میدان عقاب و همچنین در گلستان ها در حال اجراست.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز عملیات پیاده روسازی در چند نقطه از سطح شهریاسوج انجام شد و شهرداری یاسوج بنا دارد در در این مرحله از فعالیت که از ابتدای اردیبهشت شروع شده است، 10 هزار مترمربع از پیاده روهای شهر را بهسازی کند.

نوروزی همچنین بیان داشت: عملیات جدول گذاری نیز در چندین منطقه از شهر یاسوج از جمله شرف آبادها، ورودی پارک جنگلی، خیابان 45 متری بنسنجان، شرف آباد، محله های اکبرآباد، بنسنجان و شرف آباد، شهرک امام حسین (ع) و فرعی های انقلاب در حال اجراست.

شهردار یاسوج: 25 پروژه عمرانی در یاسوج در حال اجراست/ اجرای عملیات آسفالت در شب

شهردار یاسوج اظهار داشت: از ابتدای امسال و با مساعد شدن شرایط جوی، فعالیت های های گسترده ای در حوزه زیرساخت و روسازی شروع شده است.

نستهن مقدم با اشاره به فرسودگی زیرساخت های شهر یاسوج و خسارات بارندگی های اخیر، بیان داشت: شهر یاسوج به عنوان مرکز استان نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی ادامه داد: عملیات ساخت کانال هدایت سیلاب و آب های سطحی در محله بختیاری ها و کانال سرپوشیده پارک بانوان شروع شده است.

مقدم بیان کرد: اکیپ های لکه گیری و آسفالت نیز بصورت شبانه روزی در چند نقطه شهر یاسوج در حال فعالیت هستند.

شهردار یاسوج با بیان اینکه تاکنون بیش از 80 هزار مترمربع از معابر اصلی شهر یاسوج لکه گیری و آسفالت شده است، گفت: عملیات روکش آسفالت و لکه گیری در شهرک امام حسین (ع)، شهرک جهاد، بلوار مطهری (میدان جهاد تا فلکه ساعت)، ورودی شهر یاسوج از سمت شیراز، خیابان جمهوری انجام شده است و سایر مناطق نیز در دستور کار است.

وی تصریح کرد: با توجه به مهیا شدن شرایط آب و هوایی و فراهم شدن آسفالت ریزی در شب، این عملیات برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از ترافیک در شب انجام می شود.

شهردار یاسوج ابراز داشت: از ابتدای امسال 25 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ريال در نقاط مختلف شهر یاسوج در حال اجراست.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات