جمعه 31 فروردین 1403 ** 31/01/1403
شهردار یاسوج: ۸۵ درصد از حفاری ها مربوط به شهرداری یاسوج نيست/ ساماندهی کنده کاری ها تا ۲۵ اسفند

 آب و فاضلاب شهری شهرستان بویراحمد با پذیرش کم کاری در خصوص ترمیم کنده کاری های یاسوج از شهرداری عذرخواهی کرد.

حفاری ها باید ترمیم شود، بی پولی را بهانه نکنيد

به گزارش روابط عمومی شهرداری، فرماندار بویراحمد در نشست شورای بحران شهرستان بویراحمد، اظهار داشت: از دستگاههای خدمت رسان این شهرستان درخواست کرد که تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری کلیه حفاری های شهر یاسوج ترمیم شود.

شاهرخ کناری گفت:  هر وقت بحث کم کاری ادارات می شود مدیران بهانه نداشتن اعتبار را پیش می کشند.

کناری ادامه داد : مردم چه گناهی دارند که باید حفاری های صورت گرفته از سوی دستگاهها به آنها ضرر برساند، مگر مردم چقدر توان دارند برای تعمیر، خودروهای خود را به تعمیرگاه ها ببرند.

سرپرست فرمانداری بویراحمد خاطر نشان کرد: دستگاههای خدمات رسان و شهرداری ها برای ترمیم و انجام حفاری با هم همکاری داشته باشند.

کنده کاری های شهر یاسوج عمدتا مربوط به شرکت های آب و فاضلاب، برق و گاز و شهرداری است.

شهردار یاسوج نيز در این نشست بیان کرد : برداشت عموم مردم از خدمات ۴ دستگاههای خدمت رسان آب و فاضلاب ،برق ،مخابرات و شرکت گاز منتج به کار شهرداری است.

۸۵ درصد از حفاری ها مربوط به شهرداری یاسوج نيست

شهردار مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصريح کرد : بالای ۸۵ در صد از حفاری های موجود در سطح شهر یاسوج حاصل کار این ۴ دستگاه خدمت رسان است و در بین این دستگاهها بیشترین حفاری ها به آب و فاضلاب شهری مربوط می شود.

مقدم با تشکر از خدمات رسانی دستگاههای خدمت رسان عنوان کرد : قطعا همه تلاش این دستگاهها صرفا  برای خدمت رسانی به شهروندان است اما خدای نکرده این به شکلی نباشد که آنها فقط بخواهند برای پیمانکار کار ایجاد نمایند.

کنده کاری های ۲ سال پیش آب و فاضلاب همچنان وجود دارند/ ساماندهی کنده کاری ها تا ۲۵ اسفند

وی ادامه داد : ما بررسی کردیم اداره آب و فاضلاب کنده کاری های دو سال پیش خود را هنوز ترمیم نکرده است و این در نوع خود فاجعه است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه قرار نیست وضعیت آرام برای شهروندان تبدیل به فضایی مملو از تل خاک تبدیل شود و بعد هم بی خیال شویم که دلیل پول نداشتن را بهانه خواهیم کرد.

نستهن مقدم گفت : من به ماموران شهرداری اعلام خواهم کرد که اگر حفاری ها تا ۲۵ اسفند ترمیم نشد ،اتیکت بزنند که این حفاری مربوط به کدام دستگاه است.

ادامه نهضت آسفالت و ترمیم خیابان های مرکز استان

مقدم با تاکید بر اینکه در صدد راه اندازی نهضت بازسازی و ترمیم آسفالت در دوره ۴ ساله است گفت : هماهنگی های لازم در این زمینه انجام شده است و از دستگاه های خدمت رسان درخواست داریم که اگر حفاری در دست اقدام دارند انجام دهند.

وی افزود: بهتر است هماهنگی های لازم در زمینه حفاری ها توسط دستگاههای خدمت رسان با شهرداری صورت گیرد.

مقدم گفت : برخی از پیمانکاران آب و فاضلاب نخاله های کار خود را در قسمتی از شهر رها می کنند که مشکلات عدیده ای برای ما درست می شود.

رئیس آب وفاضلاب شهری یاسوج در این نشست گفت : اگر مشکلاتی در ارتباط با زیر سازی وجود دارد بصورت مکاتبه به ما اعلام شود .

تایید قصور آب و فاضلاب شهری در ترمیم کنده کاری ها/ عذرخواهی از شهرداری یاسوج

قاسم قلندری ضمن تایید قصور آب و فاضلاب شهری در کنده کاری های یاسوج، ادامه داد : ما قبول داریم خیابان ها را تخریب می کنیم ،ما تخریب می کنیم و به شهرداری ها بی احترامی می شود از این لحاظ عذر خواهی می کنیم.

قلندری گفت: من به آقای قدمی زنگ زدم اما شما حساب کنید شهرداری هم به ما خسارت هایی وارد می کنید جاهایی کارکنان شهرداری با رها کردن زباله در فاضلاب ها مشکلاتی عدیده ای را برای ما فراهم می کنند.

قلندری گفت : ۷۲ کیلومتر اصلاح شبکه انجام شده است و برای برخی از اصلاح ها با مشکل بی پولی مواجه هستیم .

وی گفت : در حوزه شهرک امام حسین مشکلات داریم بعد ار بارندگی بصورت کامل شهرک را ترمیم خواهیم کرد و همه سعی خود را خواهیم کرد که تا پایان سال حفاری موردی در سطح شهر انجام ندهیم.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات