جمعه 10 فروردین 1403 ** 10/01/1403
ساماندهی و اسکان 400 وانت بار دوره گرد شهر یاسوج /عکس

مدیر اجراییات شهرداری یاسوج گفت: قریب به 400 وانت بار دوره گرد در شهر یاسوج ساماندهی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، فرزاد غلامیان بیان کرد: طرح ساماندهی وانت بارهای دوره گرد میوه فروش که از پائیز آغاز شده است، همچنان ادامه خواهد داشت.

غلامیان یادآور شد: در مرحله نخست این طرح نیروهای اجرائیات شهرداری یاسوج به پاکسازی ورودی و خروجی های شهر یاسوج پرداختند و به جمع آوری سازه های موقت ایجاد شده توسط دست فروشان اقدام کردند.

وی خاطرنشان کرد: در گام بعدی وانت های دوره گرد از سطح خیابان ها و معابر شهر جمع آوری شدند و به محل های مشخص هدایت شدند.

مدیر اجراییات شهرداری یاسوج ادامه داد: دو محل برای وانت بارها مشخص شد که بصورت قرعه کشی در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

فرزاد غلامیان گفت: زمینی در محور یاسوج به شیراز در نزدیکی پمپ بنزین منصوری برای ساماندهی 180 دستگاه از این خودروها و محلی در نزدیکی جمعه بازار برای 200 دستگاه خودروی دیگر در نظر گرفته شده است که هم اکنون وانت بارها به این محل ها هدایت می شوند.

غلامیان تصریح کرد: برای جلوگیری از معضلات ترافیکی و همچنین ایجاد فضای بصری مناسب در شهر نیازمند همکاری و همراهی این عزیزان هستیم.

وی گفت: اکنون ورودی و خروجی های شهر یاسوج از سمت شیراز، اصفهان و سی سخت وضعیت بسیار بهتری نسبت به گذشته دارند و امیدواریم با همکاری و همراهی همه دستگاهها، وضعیت مطلوب تری ایجاد کنیم.

مدیر اجراییات شهرداری تاکید کرد: در اجرای این طرح دادستانی محترم، نیروهای زحمتکش پلیس راهور و یگان امداد نیروی انتظامی و فرمانداری نهایت همکاری و همراهی را داشته اند.

تصاویر این خبر را «اینجا» ببینید

 

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات