جمعه 31 فروردین 1403 ** 31/01/1403
افتتاحیه مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری یاسوج برگزار شد/ عکس

مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری یاسوج جام دهه فجر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، این مسابقات با حضور 11 تیم از معاونت ها و سازمان تابعه شهرداری یاسوج در سالن ورزشی شهرداری آغاز شد.

رئیس شورای شهر یاسوج در ائین افتتاحیه این مسابقات با تبریک دهه فجر و خیرمقدم به مدعوین، گفت: هدف این مسابقات، همدلی و ایجاد شور و نشاط است و رقابت برای قهرمانی نیست و مهم تقویت روحیه اخلاق مداری است.

سید هدایت اکبری بیان کرد: تقویت روحیه اخلاق مداری و برادری در این مسابقات اولویت است و هر تیمی که اخلاق را رعایت کند برنده واقعی است.

اکبری با تقدیر از عوامل برگزاری این مسابقات گفت: ایمدواریم بازهم شاهد این رویدادهای ورزشی که باعث تقویت روحیه همدلی و اخلاق مداری در میان بازیکنان می شود، باشیم.

شهردار یاسوج نیز در این آئین گفت: دهه مبارک فجر، دهه شادابی و شور و نشاط میهن اسلامی است.

نستهن مقدم در آئین افتتاحیه مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: وحدت، همدلی و روحیه نشاط مهمترین دستاورد این مسابقات است.

مقدم با تاکید بر اخلاق مداری تیم ها در جریان رقابت ها بیان داشت: علاوه بر اینکه به تیم های برتر جوایزی اهدا خواهد شد، حتما از سه تیم برتر اخلاق نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، پس از سخنان شهردار یاسوج و اجرای موسیقی محلی، بازی افتتاحیه این مسابقات برگزار شد.

در ابتدای این بازی شهردار یاسوج و رئیس شورای شهر بصورت افتخاری در دو تیم مقابل بازی کردند و هر کدام نیز یک گل را به ثمر رساندند.

تصاویر بیشتر را از «اینجا» ببینید

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات