شنبه 1 اردیبهشت 1403 ** 01/02/1403
ملاقات شهردار یاسوج با آتش نشان مصدوم و کارگر حادثه دیده ساختمان سروش /عکس

 شهردار یاسوج گفت: آتش نشانان شهر یاسوج در عملیات نفس گیر و پراسترس روز پنجشنبه در حادثه ریزش ساختمان 5 طبقه سربلند بیرون آمدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، نستهن مقدم در ملاقات با مصدومان این حادثه ابراز داشت: طبق گفته پزشکان معالج حال عمومی آتش نشان مصدوم رضایت بخش است اما فعلا نیاز به استراحت دارد و باید در بیمارستان باشد.

وی با تقدیر از مسئولان و پرسنل بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: پیگیری های لازم برای انجام اقدامات درمانی مطلوب درخصوص آتش نشان مصدوم و کارگر حادثه دیده را انجام داده ایم و خود را مکلف می دانیم تا بهبهود کامل آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

مقدم با بیان اینکه فداکاری آتش نشانان در این عملیات بوضوح مشخص بود، تصریح کرد: آتش نشان مصدوم در حال انجام ماموریت مورد اصابت میلگرد قرار گرفت و آسیب دید.

شهردار یاسوج یادآور شد: یک آتش نشان دیگر نیز در این عملیات مصدوم شد که خوشبختانه بصورت سرپایی مداوا و مرخص شد.

وی گفت: در عملیات مذکور حجم بالایی از بتن و میلگرد به همراه شمع های ساختمانی مربوط به سقف طبقه پنجم بر روی سقف طبقه چهارم ریخته شده بود و با توجه به نیاز به حضور تعداد زیادی از نیروهای آتش نشانی و دیگر نیروهای امدادی در محل و همچنین تجهیزات مربوط به عملیات باعث افزایش بار زنده بر روی سقف شده بود که لحظات پر استرسی و با ریسک بالایی را رقم می زد اما به لطف خدا اتفاق بدتری رخ نداد.

نستهن مقدم با بیان اینکه این حادثه که زنگ هشدار را برای آمادگی بیشتر در برابر حوادث غیرمترقبه به صدا درآورد، افزود: تجهیز نیروهای آتش نشانی از ضروری ترین نیازها فعلی شهر یاسوج است که امیدواریم مسئولان استانی در این زمینه یاری مان کنند.

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک :

نظرات